was successfully added to your cart.

Kurv

PCSYS film-service

By 06/10/2016Service

Ved hjælp af vores dygtige serviceafdeling har vi lavet nogle videoer, som instruerer dig i, hvordan man Clean Booter forskellige Honeywell håndterminaler.

Husk, at ved Clean Boot af håndterminalen sletter du alle indstillinger, data filer, applikationer og hukommelse, som ikke er gemt under Flash File Store. Hvis du er i tvivl, om du bør Clean Boote din håndterminal, kan du altid ringe til PCSYS på 43 43 29 29.

service_news
Klik her, for at se vores videoer på YouTube

Husk, at du kan abonnere på vores YouTube kanal, så får du en mail hver gang vi tilføjer en ny video.

PCSYS serviceafdeling har eget værksted, og består af 6 dygtige teknikere, som er certificerede reparatører af Honeywell, Zebra og Toshiba hardware. Vores teknikere har base i både Glostrup og Aarhus.

Alt udstyr som kommer til værkstedet bliver registreret i vores service system, så man kan se dato for indlevering, udlevering, fejltype og meget andet. Derved kan vi trække diverse statistikker, og hjælpe vores kunder med at minimere service ved at sætte ind på de relevante områder.

 

Hos PCSYS kan du få forskellige typer af service aftaler:

  • All inclusive serviceaftale – den mest populære løsning er en fast serviceaftale. Betaling opkræves forud, typisk for 3 år. Kontrakten dækker alle reservedele og arbejdstid til reparationer. Yderligere giver vi en max reparationstid. Serviceaftalen fungerer også som en forsikring, da den dækker alle reparationer, så længe der er tale om en skade, som er forsaget af et uheld. Herved kender du din faste vedligeholdelsesomkostninger og ved hvor lang tid du skal undvære udstyret, når uheldet er ude.
  • On-site serviceaftale – vi kommer ud til dig med et fast tidsinterval og tager os af alle fejlmeldinger. På den måde slipper du for at indsende reparationen til os, og du kan gå i gang med at bruge udstyret igen, så snart vi er færdige.
  • SWAP aftale – vi sørger for at have en eksakt kopi af dit hardware liggende, klar med opdateret software, som du får sendt ud så snart der bliver indrapporteret et hardware-problem. Det minimerer den nedetid du får som følge af hardware-reparationer.
  • Standard service – du kan anvende os på lige fod med ethvert andet type værksted. Det er ikke nødvendigt at have en speciel aftale. Hvis du foretrækker at betale, når problemet opstår, fungerer vi som et almindeligt værksted, hvor du får en regning for forbrugt tid og reservedele. Reparationen kan foregå hos dig, på vores værksted eller hos producenten.

Læs mere om vores hardware-service