Service

Vi sætter en ære i at yde den bedste service til vores kunder, også efter et køb er afsluttet.

Hvordan kan vi hjælpe dig: icon-mailmail icon-phone43 43 29 29

PCSYS service

PCSYS har 25 års erfaring med software og hardware til Supply Chain, de fleste af vores kunder har købt en serviceaftale til software eller hardware, og sætter pris på at kunne købe denne ydelse samme sted, som de oprindeligt har købt varen.

Vi kender til vigtigheden af stabile løsninger, og sørger for at din virksomhed hurtigt er driftsikker, hvis uheldet skulle være ude.

Derfor har vi eget værksted og serviceteknikere både i København og Århus, så vi hurtigt kan være til stede, hvis du har brug for assistance. Vi servicerer og reparerer scannere, håndterminaler, truckterminaler og printere. Ofte klarer vi softwareservice via et device management system, så vi online kan løse softwareproblemer.

Få rådgivning

Har du spørgsmål til service, så kontakt Michael Pedersen.

icon-mail88 33 57 34

Service af hardware

Vores værksted har certificerede Honeywell (Intermec), Zebra (Motorola) og Toshiba serviceteknikere. Produktområderne favner printere, håndterminaler, stregkodescannere og truck terminaler. Dagligdagen på værkstedet byder på mange forskellige typer af opgaver, og vores dygtige serviceteknikere sørger for at få hardwaren operationsdygtig, så hurtigt som muligt. Nogle af vores kunder vælger at have reserveudstyr hos os, så vi f.eks. kan sende en håndterminal med korrekt software til lageret, samme dag som kundens håndterminal bliver beskadiget.

Vi har serviceteknikere i København og Århus, som kører ud til din virksomhed og sørger for, at din hardware hurtigt kommer i drift igen.

Softwaresupport

Den mest kompetente softwareservice får man fra den udvikler, der selv har programmeret softwaren. Derfor tilbyder vi altid en supportpakke, når du køber software hos PCSYS, hvor du får direkte kontakt med programmøren. Uanset om det er support til et skræddersyet stykke software, vores PM5, WMS7 eller vores TMS.

Supporten kan bestå af mindre ændringer til softwaren, opdateringer af drivere, spørgsmål til funktioner og naturligvis driftfejl opstået efter godkendt test. Vi prioriterer vores support højt, og sørger for at din software er opdateret og funktionel så hurtigt som muligt.

Ofte vælger vores kunder at få installeret Mobile Device Management, så vores supportere har fjernadgang til softwaren på terminalerne, og dermed kan opdatere koden uden at skulle få sendt udstyret ind.

Hosting og IT service

I PCSYS hosting center hostes både vores egenudviklede kundeløsninger, og eksterne IT løsninger i et sikkert og professionelt miljø. Vi involverer os i din løsning, uanset om det er en enkelt server med almindelig standardsoftware, eller om det er 20 servere med databaser og specialapplikationer. Vi skræddersyr en løsning, der passer til virksomhedens økonomi og tekniske specifikationer. Vi leverer en samlet løsning med drift af alle dine applikationer og backup af dine data. PCSYS er full service leverandør af hosting og IT service.

Mobile Device Management

Med Mobile Device Management kan du fra kontoret få adgang til at overtage styringen af terminalen, så du kan hjælpe medarbejdere med et problem. Du kan også opdatere software på alle terminaler centralt, så du ikke risikerer at enkelte terminaler mangler en opdatering.

SOTI MobiControl er det mest omfattende Mobile device management værktøj tilgængelig på markedet, med en lang række værdifulde funktioner.

PCSYS er autoriseret SOTI-forhandler, har flere certificerede teknikere og har opnået erfaring fra flere store kundeprojekter.

Se film om service