Softwaresupport

Vores softwaresupportere sørger for, at du kan arbejde effektivt.

Softwaresupport

Vores softwareafdeling består af specialister inden for print/labelsystemer, mobile systemer, transportsystemer og lagersystemer.

Når du køber software hos PCSYS, tilbyder vi en opdateringsaftale og en supportaftale. Det er vores erfaring, at der opstår mange spørgsmål, når et nyt system tages i brug. Når du tegner en supportaftale, sikrer vi at vi altid har minimum to udviklere, der er kompetente i det system, der er blevet udviklet til dig. Typisk er det de udviklere der oprindeligt har programmeret systemet, men ved udskiftning af personale sørger vi for at oplære en ny.

Ofte opstår der også nye behov for tilpasninger, hvor udviklerne kan være gode sparringspartnere til at finde en løsning, hvad enten det er en midlertidig løsning, eller der skal oprettes et nyt projekt, for at lave en tilpasning af systemet.

Få rådgivning

Kontakt Peter Siggaard-Andersen og tal med ham om serviceaftaler.

icon-mail88 33 57 35

Supportaftale

En supportaftale tegnes for et år ad gangen. I en supportaftale er følgende inkluderet:

Hotline: Dine nøglemedarbejdere har ubegrænset adgang til at ringe og tale med supporterne. Dette sikrer at der kommer hurtigt svar på spørgsmål, og at systemet bliver brugt som tiltænkt. Garanteret reaktionstid på under to timer.

Minimum to udviklere, der er kompetente i det system, der er blevet udviklet til dig. Typisk er det de udviklere der oprindeligt har programmeret systemet, men ved udskiftning af personale sørger vi for at oplære en ny.

Opdateringsaftale

En opdateringsaftale tegnes for et år ad gangen. I en opdateringsaftale er følgende inkluderet:

Programopdateringer: Der udvikles løbende nye funktioner og evt. rapporterede fejl rettes og disse frigives i nye versioner, som man via opdateringsaftalen har adgang til at benytte. Vi sørger desuden for at vores standard software holdes opdateret ift nye versioner af drivere og styresystemer.