Visti Christensen har en høj kundetilfredshed

PCSYS har leveret TMS systemet til Visti Christensen. Her har deres kunder mulighed for at logge ind og se den aktuelle status på deres kørsler. Det betyder at Visti Christensens kunder kan yde en god kundeservice, da slutkunden kan få svar på spørgsmål vedrørende sin leverance, når de ringer ind.

SMS-advisering om leveringstidspunkt udsendes dagen inden leverancen. Dette tidspunkt opdateres løbende, og 30 minutter før levering sendes ny leverings-SMS. For slutkunden betyder denne lille service, at de kan planlægge deres dag bedre. Visti Christensen sikrer, at slutkunden er klar til at tage imod varerne, så droptiden forkortes.

SuperGros leverer på sekundet

SuperGros anvender PCSYS TMS som flådestyringsværktøj og distributionsløsning. Der er installeret ca. 100 stk. Honeywell CN50 terminaler i lastbilerne. Terminalerne fungerer både som navigationssystem til chaufføren og har information om det næste stop. Håndterminalen har indbygget kamera og stregkodescanner, der sikrer dokumentation for leverancen. På kontoret fortæller flådestyringsssystem, hvem der kører I de enkelte lastbiler. Det viser også hastigheden og lastbilens planlagte rute. Kontoret har mulighed for dynamisk at ændre bilens destination. Det sikrer den fejlfrie levering.

OK har styr på brændstofleverancen

PCSYS har leveret software og mobile computere til mere end 130 tankvogne. Softwareløsningen styrer leverancen ved hjælp af turliste, navigation, fakturering og on-line kommunikation med kontoret.

“Chaufførernes ture bliver planlagt i et elektronisk ruteplanlægningssystem, som sender kørelisterne til servere på OK’s hovedkontor i Århus og derfra ud til terminalerne i tankvognene via trådløs ISDN”.
Ken Sørensen, OK.

Dansk Retursystem har en god miljøhåndtering

PCSYS har leveret transportløsningen som anvendes til styring af indsamling. Herunder turlister, registrering af stregkoder på sække, udskrift af kvittering, on-line kommunikation med kontoret og integration med Microsoft Dynamics NAV.

“I efteråret gik vi i udbud med både transporten og den ITmæssige side af logistikken. Spørgsmålet var, hvordan vi allerbedst kunne styre den omfattende vognpark og holde styr på de mange typer afhentninger. På transportsiden vandt Dansk Miljlølogistik opgaven, og på IT-siden vandt PCSYS.”
Dansk Retursystem